Sunday, 13 May 2012

gEmpaK GiLa laH,,hahaha



 lukisan 3D atau 3 dimensi,,, pernah dengar,,???

ha ! apa yang saya nak kongsikan pada hari ni,,mesti ramai yang tak tahu lagi,,bukan tu je,,mungkin akan ada orang yang cakap gila betul la,, takde keje lain ke,,hahaha,,

saya tau pasal lukisan 3D ni pun daripada sorang kawan,,mula-mula saya tak percaya jugak bila tengok gambar ni,, Adoi,,ada jugak orang nak buat macam ni kan,..??

kita boleh tengok lukisan macam ni banyak dilukis kat luar negara,, mungkin kat dalam negara belum lagi kot,,cubalah buat,,mesti ada orang yang akan buat jugak.huhuhu,,


lukisan jalanan ni jugak dikenali dengan 'street painting', nampak macam hidupkan,,??hahaha,, saya ada tengok satu gambar ni,,ada ke patut pelukis tu lukis gambar lubang dalam lif,,?? semua orang yang nak naik lif tu bila nampak lubang je tak jadi masuk,,adoi,, lawak betul,,hahaha.









ha ! macam ni la,,hahaha


macam-macam jenis lukisan 3 dimensi ni, seram, ngeri, hantu, pelik, misteri, dan banyka lagi la,,, korang boleh cari sendiri kat internet,,











 sapa-sapa yang memang minat untuk melukis,, korang bolehlah cuba untuk lukis 3 dimensi macam ni,, 

saya percaya mereka yang lukis ni bukan je boleh dapat luahkan apa yang mereka nak lukis,,bahkan diorang jugak boleh menjana pendapatan korang jugak.


No comments:

Post a Comment